Noosa 6 - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu Noosa 6 - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

Noosa 6

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

12 Oktober 2017 | Australië, Noosa Heads

Noosa 6

Vandaag staat het natuurpark bij Noosa Head op het programma. Met een beetje geluk zien we koala's, walvissen en dolfijnen in het wild. Er zijn verschillende routes en we kiezen een niet te lange. Halverwege haakt Kimberly toch af om op t stand te gaan liggen (die zien er wel heel aantrekkelijk uit) maar ik besluit toch voor een langere route te gaan en door te lopen. Het is een mooie route maar helaas geen koala's in de bomen, wel een man. Op de terugweg heb ik meer geluk en zie ik een aantal dolfijnen in zee. Verder natuurlijk de gebruikelijke insecten alleen iets groter. Bij de uitgang zien we toch een stukje van een koala ergens hoog in een boom en een hele grote slang in de struiken. Terug op de camping blijkt er zoveel wind te zijn, dat we de tent niet kunnen gebruiken. We brengen de avond dus maar door in ons spaceship en wederom bestaat ons avondeten uit ontbijtgranen.... Gelukkig hebben we s middags een grote burger naar binnen gewerkt. Morgen gaan we kajakken. Noosa staat bekend om de mooie kajak gebieden dus ik ben benieuwd.

• 13 Oktober 2017 - 20:18

Mireille:

........ SHOCK... grote insecten, slangen en mannen in de bomen..... NOT my cup of tea :-)

• 14 Oktober 2017 - 13:30

Usha Doerga: