De weg naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu De weg naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

De weg naar Sydney

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

04 Oktober 2017 | Australië, Sydney

De weg naar Sydney

Na lang wikken en wegen toch maar besloten om een blog bij te houden. Er gebeurt genoeg om over te schrijven, te beginnen met ons vertrek uit Nederland. Na een voorspoedige treinreis gooide het inchecken roet in het eten. Het bleek dat onze visagegevens niet goed doorgekomen waren, waardoor bij onze namen de waarschuwing "Do not board" verscheen. Drie kwartier en een paar telefoontjes verder konden we dan eindelijk inchecken tot Bangkok en zouden we het daarna nog een keer moeten proberen .... Optimistisch over en goede afloop stapten we het vliegtuig in richting Frankfurt. Daar zouden we een overstaptijd van 1:05 hebben voor het volgende stukje. Helaas kwamen we erg laat aan waardoor we al rennend het halve vliegveld (zo voelde t tenminste) over moesten. Zal je net zien ... had dat vliegtuig vertraging! Inmiddels zagen we een email verschijnen van het visumbureau, dat we gewoon konden inchecken op Bangkok. En zo gebeurde het, dat we 28 uur na vertrek uit Nederland voet konden zetten op Australische bodem. a lang wikken en wegen toch maar besloten om weer een blog te schrijven .

• 11 Oktober 2017 - 10:34

Bob:

Atlijd leuk om dit soort dingen te lezen, zeker omdat ik er zelf geweest ben, geniet er van Ush!

• 11 Oktober 2017 - 12:21

Asha :

Altijd leuk om jouw avonturen al lezend mee te beleven Usha! Geniet ervan samen met Kimberly

• 14 Oktober 2017 - 13:32

Usha Doerga:

Is ook erg leuk om over onze ervaringen te schrijven