Townville/Magnetic Island 13 - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu Townville/Magnetic Island 13 - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

Townville/Magnetic Island 13

Blijf op de hoogte en volg Usha

18 Oktober 2017 | Australië, Magnetic Island

Townville/Magnetic Island 13

Vandaag gaan we richting Townville/Magnetic Island. Hier zouden we krokodillen en koala's tegen kunnen gaan komen. Het is"maar" een ritje van drie uur en we zien geen merkbare veranderingen in het weer. Eenmaal aangekomen, boeken we een cabin want er zijn hier geen tentjes beschikbaar. De weersverwachting die we hier te horen krijgen, is gewoonweg deprimerend: het blijft regenen tot in Cairns :-(
Om deze dag toch nuttig te besteden maken we er een wasdag van. Èn we hebben zin en tijd om te koken.
De cabin heeft een kookgedeelte en een tv dus we weten hoe onze avond eruit komt te zien ;-)
Hopelijk is het morgen beter genoeg om de ferry naar Magnetic Island te pakken.

• 19 Oktober 2017 - 15:15

Bob:

Leuk Magnetic Island, hoop dat het goed weer wordt. Als het goed is krijg je daar wel Koala's te zien, goed opletten in de bomen ik heb er diverse gezien :-) .

Maar als het geen mooi weer wordt , kun je misschien better doorrijden naar Cairns :-)

• 20 Oktober 2017 - 01:48

Usha Doerga:

Hey Bob. Weer was slecht maar ben toch geweest. Uiteindelijk wat kangaroes en een koala met kleintje gezien. Erg mooi eiland verder