Whitsunday 11 vervolg + Hamilton Island 12 - Reisverslag uit Hamilton, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu Whitsunday 11 vervolg + Hamilton Island 12 - Reisverslag uit Hamilton, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

Whitsunday 11 vervolg + Hamilton Island 12

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

17 Oktober 2017 | Australië, Hamilton

Whitsunday 11 vervolg + Hamilton Island 12

Om de nacht wat comfortabeler door te komen hebben we na de zeiltocht een tipi op pootjes gehuurd zodat ons spaceship niet uitgeklapt hoeft te worden en we allebei goed kunnen slapen. Gelukkig maar gezien de regen s nachts.
De boeking naar Whitsunday geeft recht op een ferry overtocht naar Hamilton Island dus dat doen we vandaag. Hamilton Island is een luxe plaats met mooie villa's en grote jachten. Het is niet groot en vrijwel iedereen beweegt zich voort in elektrische golfwagentjes. We delen de huur van zo'n wagentje met William en Marie, twee Canadezen die we gisteren hebben leren kennen en toeren samen het eiland een beetje over. Het is eb dus een stuk van de zeebodem ligt droog. Als je goed kijkt, zie je visjes, krabjes en andere kleine zeediertjes.
Vlak voor we het wagentje moeten inleveren, begint t weer te regenen en zo eindigt ook deze dag/avond/nacht weer heel erg nat. We besluiten ons te troosten met comfortfood en nemen een virgin Piña Colada en een Ocean basket (oester garnalen calamari vis en friet). Morgen weer een rijdag richting Townville/ Magnetic Island.