Hervey Bay / Fraser Island 7 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu Hervey Bay / Fraser Island 7 - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

Hervey Bay / Fraser Island 7

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

13 Oktober 2017 | Australië, Hervey Bay

Hervey Bay / Fraser Island 7

Vanochtend werden we wederom wakker met een mooie zonsopkomst en kangoeroes bij de auto. Gisteren was het bijzonder en vandaag vinden we het alweer gewoon. Grappig hoe snel je daar aan went. Vandaag stond kajakken in Noosa op het programma maar door wat pech met campings vinden, besluiten we een stuk door te rijden en te stoppen in Hervey Bay vlak bij Fraser Island. Er valt dus weinig spannends te melden behalve dan dat we vandaag niet met ontbijtgranen hebben gedineerd maar met een home cooked meal: maïskolven en voorgegaarde spareribs op de plaat/grill. Anders maar wel lekker. Een regenbui dwingt ons wederom n avond in het spaceship door te brengen, maar dat geeft niet want morgen hebben we een drukke dag (6:40 moeten we klaar staan)